Cele 8 alimete ce-ti vor asigura sanatatea

Stiai ca exita alimente care sunt indicate pentru a-ti intarii organismul si pentru al proteja de bolile ce ne pandesc.

Noi barbatii cand vine vorba de alimentatie avem nevoie de nutrienti ce ne sunt necesari pentru un organism sanatos, iar aceste substante nutritive ne sunt necesare pentru a mentine masa necesara si pentru a preveni cancerul de prostata.
Daca avem o dieta adecvata si mai adaugam si miscarea fizica, iar acestea sun efectuate cu regularitate pot preveni aparitia bolilor cardiovasculare, cancerului si in plus inbunatatesc viata sexuala.

1. Stridiile.
Mineralul pe care il contine acestea te protejaza impotriva distrugerii celulelor si asigura o functionare adecvata a sistemului reproductiv masculin si crestea cantitatea spermei. Doza zilnica recomandata este de 11 miligrame si poate fi consumata impreuna cu alte crustacee,legume,carne rosie.

2. Bananele
Sunt bogate in potasiu si te energizeaza, de asemenea acestea controleaza starile de nervozitate, ritmul cardiac si tensiunea arteriala.Daca ai o dieta care sa contina potasiu si magneziu poate reduce riscul unui atac de inima. Pe langa toate astea bananele mai contin si vitamina B6 care intareste sistemul imunitar,ajutand la formarea globulelor rosii.

3. Peste Gras
Alimentatia sanatoasa nu va fi completa daca nu contine si acizii grasi omega-3. Acesti acizi fac bine inimii,circulatiei sanguine,sistemul imuntar si poate reduce riscul aparitiei cancerului de prostata. Aceste surse de acizi grasi omega-3 ii poti gasi in somon,sardine,ton,macrou,hering,seminte de in,nuci,soia,ulei de canola,oua. Necesarul de vitamina D din consumul de peste previne cancerul, diabetul de tip 2, hipertensiunea si bolile de oase.

4. Broccoli

Consumul acestuia previne bolile de inima si cancerul. Brocoli cotine vitamina C, betacaroten, potasiu si sulforafan. Daca ai avea un consum de 5 portii de legume crucifere (Brocoli,varza de Bruxelles,conopida,nap) poate injumatatii riscul de a face cancer de colon.

5.Nuci de Brazilia

Contin magneziu si seleniu ce previn bolile de inima si protejaza prostata. Iar doza zilnica ce este recomandata este de 55 de micrograme,iar cei doi antioxidanti ii poti gasi si in carnea de curcan,ton si crustacee.

6 Cereale integrale

Cerealele integrale contin fibre,vitamine si minerale ce sunt importante pentru sanatatea inimii, tonusul muscular si mentinerea taliei.Nutritionisti iti recomand 10-25 de grame de fibre solubile din ovaz sau merele, perele si fasolea alba. Iar problemele digestive le poti evita prin marirea gradului aportului de fibre si consumarea de apa multa.

7. Soia

Contine isoflavoni si protejaza prostata. Nutritionisti propun 25 de grame de proteine din soia consumate zilnic si introduse in cadrul unui regim sarac in grasimi saturate si colesterol, va reduce riscul aparitiei bolilor de inima.
8. Fructele de padure.

Ele contin peste 400 de compusi antioxidanti pe langa citamina C. O dieta cu acestea asigura o buna functionare a creierului, reducand declinul functiilor mintale la batranete.

Written By
More from Sebastian.G

Mituri si fapte pentru tratamentul unui ten gras

Majoritatea dintre noi barbatii avem pielea plina cu glande sebacee cea ce...
Read More