Cum sa-ti mentii partile private sanatoase

pozele sunt cu titlu de prezentare

Un asistent al Universităţii de medicină din New York spune că ” Toate problemele de sănătate au efect asupra penisului tău”

Când circulaţia de sânge este bună pentru o erecţie sănătoasă, pe lânga această şi factorii de sănătate psihici şi mentali joacă un rol important în bună funcţionalitate a penisului.
Stresul, lipsa relaţiilor, depresia, alcoolul sau drogurile, ori supraponderal, toate acestea fac ca minunea dintre picioarele tale să nu funcţioneze aşa cum ar trebui.
Din fericire există multe moduri prin care poţi face ca membrul tău să fie în standarde şi să funcţioneze corect şi chiar să faci sex chiar şi la o vârstă înaintată.
Aşa că urmează următorii paşi:

Burta – scapă de ea.

Îţi recomandăm să ai o dietă corespunzătoare şi să faci exerciţii reculat, pentru a elimina grăsimea din jurul intestinelor. Grăsimea abdominală blochează testeronul ce ar trebui să-ţi fie disponibil, iar lipsa acestuia duce la afectarea vieţii sexuale.
Fumatul – renunţa la acesta.

Fumatul îngreunează circulaţia sângelui prin vasele sanguine. Iar blocajele din artere fac ca fumătorii să fie de două ori pasibil la experienţele disfuncţionale.
Mersul – fă o plimbare în fiecare zi.

Exerciţiile ajută la circulaţia sângelui, sângele curge prin celulele endoteliale (căptuşeala vaselor de sânge) şi le stimulează să producă mai mult dioxid nitric, o substanţă chimică cheie implicată în producerea de erecţii.
Control – fă-ţi un control la ” biluţe”
Cancerul testicular loveşte peste 8000 de bărbaţi anual, majoritatea între 15-40 de ani. Descoperirea acestuia la timp are o rată de tratare în proporţie de 95 %, iar ne tratarea acestuia poate duce la răspândirea acestuia şi la celelalte organe.
Peştele – consuma mai mult peste.
Acizii graşi din Omega 3, DHA şi EPA, sunt bun pentru sănătatea inimii şi a penisului. Dar toxinele precum PCB şi dioxinele din unii peşti pot reduce cantitatea de spermă şi scăderea testeronului. Evita evita Bluefish-ul mare, bas cu dungi și somonul de crescătorie.
Suplimente – ia-ţi suplimentul.

Dacă nu îţi plac peştii sau din oricare motive nu îi poţi consuma urmează următorul sfat.
Ia-ţi suplimentul de omega-3 săptămânal un total de 300 miligrame de DHA şi 400mg de EPA ca o asigurare.
Dar mai poţi lua şi antioxidanţii pycnogenol (80 mg) si L-arginine (3 grame) zilnic.

Băutura – bea moderat.

Un pahar de vin roşu este bine venit şi bun pentru libido, dar o sticlă întreagă poate strica petrecerea prin eliminarea şansei de a mai avea o erecţie. Studiile clinice arata ca alcoolul se comportă şi acționează ca un depresant în creier, anxietate şi inhibiţie la sex, dar în cantităţi mari poate avea efecte opuse.
Alcoolismul a fost, de asemenea, legat de ginecomastie, dar și de contracție a penisului și a testiculelor.
Stresul – relaxează-te.

Când bărbatul este stresat, sistemul nervos inunda corpul tău cu hormoni de stres precum adrenalina. Din fericire exerciţiile, odihnă şi dieta sănătoasă te pot ajuta să răspunzi mai bine la stres.

[highlight]Sursa si Mai Multe Informatii [/highlight] : MH & The Big Book of SEX

Written By
More from Sebastian.G

Brandul Burberry lanseaza ochelarii de soare Spark pentru barbati si femei.

Burberry introduce o nouă colecţie pe piaţa ochelarilor de soare, o colecţie...
Read More